How to get Nem Eu Sabia patch 1.0.4 apk for bluestacks



Nem Eu Sabia.apk 1.0.4
Name: Nem Eu Sabia.apk
ID: com.visualnet.nemeusabia
Version: 1.0.4
Size: 4.9 Mb



Nem Eu Sabia Screen Preview

How to install Nem Eu Sabia 1.0.4 mod apk for bluestacks
How to install Nem Eu Sabia 1.0.4 unlimited apk for bluestacks
How to install Nem Eu Sabia 1.0.4 mod apk for android

How to setup Nem Eu Sabia apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Nem Eu Sabia Details

O Seu, O Meu, O Nosso canal de curiosidades da Internet!
Canal sobre curiosidades que você nem sabia! Fique sabendo agora!

Agora você pode acompanhar os videos, postagems do twitter deste fantástico canal e receber em tempo real os alertas sobre videos exclusívos.
Receber alertas dos produtos.

What's new in Nem Eu Sabia 1.0.4

**** NOVIDADES ****
Versão 1.0.4
* Novo menu "sempre visível" para acesso as redes Twitter, Facebook, Instagram
* Novo botão inscreva-se
Versão 1.0.2
* Integração com Facebook
* Integração com Instagram
As redes sociais estão todas no menu superior
Nem Eu Sabia | 240 Reviewers | | Rating: 4.8

Download Nem Eu Sabia 1.0.4 mod APK



Search terms:
How to get Nem Eu Sabia 1.0.4 mod apk for android
How to use Nem Eu Sabia unlimited apk
How to mod Nem Eu Sabia 1.0.4 apk
How to get Nem Eu Sabia lastet apk

Previous
Next Post »